Z wykształcenia jestem dziennikarką i specjalistką komunikacji społecznej.
Pracuję jako wykładowca i szkoleniowiec w obszarze public & media relations, komunikacji wizerunkowej, art brandingu, etyki mediów i psychologii biznesu,
a także wdrażania strategii społecznej odpowiedzialności biznesu i organizacji (Corporate Social Responsibility) oraz kultury i sztuki (Corporate Cultural Responsibility)
Od kilku lat mam przyjemność uczyć przyszłych dziennikarzy i specjalistów komunikacji, wykładając
na wydziale dziennikarskim. Prowadzę także szkolenia i warsztaty dla firm i przedsiębiorców.
.
.
.
tworzę efektywną komunikację marek, buduję spójny wizerunek
wykorzystuję sztukę w budowaniu tożsamości marki
dbam o dobre kontakty z otoczeniem marki oraz kontakty marki z mediami
rozumiem mechanizmy zachowań w warunkach biznesowych
Umów się na konsultacje indywidualne lub weź udział w szkoleniach i warsztatach
Doświadczenie zawodowe zdobywałam miedzy innym w takich firmach jak:
założycielka i prezeska
rzecznik prasowy
wykładowca/ekspert
redaktor naczelna
organizacja międzynarodowych wydarzeń, wsparcie produkcji TVN przy produkcjach telewizyjnych (TzG,YCD)
m. in. Polska Agencja Prasowa, onet.pl, NGO.pl,
The Mother Mag, Kwartalnik Laktacyjny, wp.pl
Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu.
Ukończyłam m.in. studia z obszaru nauk o komunikacji społecznej i mediach oraz studia podyplomowe w specjalności biznesowej, a także wizerunkowej
MOOC I INNE CERTYFIKATY ORAZ KURSY
Zgłębiałam tajniki personal brandingu podczas miesięcznego kursu,
aby jeszcze efektywniej pomagać budować wizerunek osób pragnących
stworzyć silną autentyczną markę osobistą i pomóc im komunikować jej wartości.
Ukończyłam kurs art brandingu, aby poznać tajniki wykorzystania sztuki
w budowaniu tożsamości marki i jeszcze lepiej zrozumieć relacje między
sztuką a tworzeniem doświadczeń i budowaniem biznesowej strategii.
University of London & London Business School
Podczas 5 tygodniowego kursu zastanawiałam się jak można, obok tradycyjnego pojęcia brandingu, budować marki w szerokiej perspektywie organizacyjnej, jak zmiana koncepcji marek jako tożsamości wizualnej i wizerunku pozwala na głębsze zrozumienie zarządzania marką, wykraczające poza praktykę w większości dzisiejszych organizacji.
Università Bocconi
Podczas 6 tygodniowego kursu identyfikowałam problemy, przed którymi stoją
obecnie instytucje kultury, nauczyłam się czym jest efektywne zarządzanie nimi
oraz jak wykorzystywać narzędzia do projektowania i wdrażania odpowiednich
działań, aby dostarczyć odwiedzającym pozytywnych doświadczeń.
Copenhagen Business School
Copenhagen Business School
Szkoła Filmowa WAJDA SCHOOL
University of Copenhagen
University of Iceland
DOC LAB POLSKA
Rosyjska Szkoła Śpiewu
NOWE HORYZONTY Edukacji Filmowej
CC Uniwersytetu Jagiellońskiego
CC Uniwersytetu Jagiellońskiego
CC Uniwersytetu Jagiellońskiego
z obszaru strategii komunikacji, komunikacji w mediach i social mediach, public relations itp.
.
© BIENIAK 2022