Kim jestem?

Swoją przygodę z branżą artystyczną i kreatywną zaczęłam przeszło 26 lat temu,

od ponad 16 lat jestem związana ze światem starych i nowych mediów.

brand & personal brand mentorka

Do budowania marki podchodzę holistycznie. Odkrywam potencjał i zasoby osobiste,
pomagam ustalać cele zawodowe i rozwojowe, wspieram w rozwoju umiejętności biznesowych.

Współtworzę, buduję i doradzam markom. Prowadzę konsultacje, szkolenia i warsztaty.
Dzielę się doświadczeniem osobistym i zawodowym.


pracuję głównie z młodymi markami i markami osobistymi
z branży artystycznej i kreatywnej

Moim celem jest wspieranie w drodze do własnego biznesu i pomoc w budowaniu marki osobistej. Opakowuje ich kiełkujące pomysły w Lean Canvas/Business Model Canvas oraz pomagam tworzyć produkty i usługi w oparciu o faktyczne potrzeby klientów dzięki metodzie Design Thinking. Opracowujemy strategię komunikacyjną, pracujemy nad komunikacją wizerunkową marki, wspólnie projektujemy i testujemy nowe pomysły, wdrażamy projekty i tworzymy kampanie społeczne.

zawodowo

Z wykształcenia jestem dziennikarką i specjalistką komunikacji społecznej.
Pracuję jako wykładowca i szkoleniowiec w obszarze public & media relations, komunikacji wizerunkowej, art brandingu, etyki mediów i psychologii biznesu,
a także wdrażania strategii społecznej odpowiedzialności biznesu i organizacji (Corporate Social Responsibility) oraz kultury i sztuki (Corporate Cultural Responsibility)


W PRACY Z MARKAMI GARŚCIAMI CZERPIĘ ZE SKANDYNAWSKICH DOŚWIADCZEŃ I ANGIELSKIEJ TRADYCJI

dzielę się doświadczeniem

Od kilku lat mam przyjemność uczyć przyszłych dziennikarzy i specjalistów komunikacji, wykładając
na wydziale dziennikarskim. Prowadzę także szkolenia i warsztaty dla firm i przedsiębiorców.

DYREKTOR KREATYWNA

BUTIKOWA AGENCJA
art&creative direction

tworzymy efektywną komunikację marek i instytucji kultury, budujemy spójny wizerunek

art branding

Odkrywam przed firmami tajniki wykorzystania sztuki w budowaniu tożsamości marki,
pomagam zrozumieć relacje między sztuką a tworzeniem doświadczeń konsumenta i budowaniem biznesowej strategii.


Mam doświadczenie m.in. jako:
  • kurator wystawy oraz Aukcji sztuki współczesnej w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
  • pomysłodawczyni i dyrektor Biennale SZTUKI MARKI, łączącego ludzi sztuki, kultury i biznesu

sztuka marki

SZTUKA MARKI to autorki 8 tygodniowy program dla tych osób, które chcą zbudować markę w zgodzie ze sobą.
Wspólnie ze mną będziesz pracować nad stworzeniem strategii komunikacji marki, odkryjesz unikalną tożsamość swojej marki i przygotujesz szczegółowy plan działań w social media
oraz rozwiniesz kompetencje w obszarze budowania artystycznej strategii marki, wizualnej spójności marki i wykorzystania potencjału sztuki i kultury w budowaniu tożsamości marki

.

.

prezeska polsko-nordyckiego instytutu

etiske institute

Instytut założony w Warszawie, przy wsparciu skandynawskich przyjaciół
- ekspertów świata nauki i biznesu z Kopenhagi i Oslo.

Corporate Cultural Responsibility

pomagam budować strategię w której biznes i kultura wzajemnie się wspierają
i inspirują w kontekście społecznej odpowiedzialności

Corporate Cultural Responsibility

pomagam markom stać się bardziej odpowiedzialnym biznesem,
tworzę etyczną komunikację

.

.

holistyczne wsparcie marek

obszary w których pracuję

komunikacja wizerunkowa

tworzę efektywną komunikację marek, buduję spójny wizerunek

art branding

wykorzystuję sztukę w budowaniu tożsamości marki

public | media relations

dbam o dobre kontakty z otoczeniem marki oraz kontakty marki z mediami

psychologia biznesu

rozumiem mechanizmy zachowań w warunkach biznesowych



SPRAWDŹ OFERTĘ

Umów się na konsultacje indywidualne lub weź udział w szkoleniach i warsztatach

doświadczenie

Doświadczenie zawodowe zdobywałam miedzy innym w takich firmach jak:

Instytut Etycznej Komunikacji
i Odpowiedzialnego Biznesu

założycielka i prezeska


Instytut Bezpieczeństwa
i Rozwoju Międzynarodowego

rzecznik prasowy

Akademia Humanistyczno-
Ekonomiczna

wykładowca/ekspert


6.2 Magazyn | sztuka minimalizmu

redaktor naczelna

Egurrola Dance Studio

organizacja międzynarodowych wydarzeń, wsparcie produkcji TVN przy produkcjach telewizyjnych (TzG,YCD)


redaktor/dziennikarz/ekspert

m. in. Polska Agencja Prasowa, onet.pl, NGO.pl,
The Mother Mag, Kwartalnik Laktacyjny, wp.pl

wykształcenie

Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem szczególnym dobrem narodu.

sztuka & biznes

Studiowałam historię sztuki i psychologię biznesu - mam w sobie ogromne pokłady artystycznej wrażliwości i biznesowe zacięcie

komunikacja wizerunkowa & dziennikarstwo

Ukończyłam m.in. studia z obszaru nauk o komunikacji społecznej i mediach oraz studia podyplomowe w specjalności biznesowej, a także wizerunkowej

studia wyższe

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Media firmowe i komunikacja wizerunkowa


studia podyplomowe

Historia sztuki
Psychologia biznesu
Komunikacja i kreowanie wizerunku

kursy akademickie

MOOC I INNE CERTYFIKATY ORAZ KURSY

personal branding

Zgłębiałam tajniki personal brandingu podczas miesięcznego kursu,
aby jeszcze efektywniej pomagać budować wizerunek osób pragnących
stworzyć silną autentyczną markę osobistą i pomóc im komunikować jej wartości.

art branding

Ukończyłam kurs art brandingu, aby poznać tajniki wykorzystania sztuki
w budowaniu tożsamości marki i jeszcze lepiej zrozumieć relacje między
sztuką a tworzeniem doświadczeń i budowaniem biznesowej strategii.

Brand Management

University of London & London Business School
Podczas 5 tygodniowego kursu zastanawiałam się jak można, obok tradycyjnego pojęcia brandingu, budować marki w szerokiej perspektywie organizacyjnej, jak zmiana koncepcji marek jako tożsamości wizualnej i wizerunku pozwala na głębsze zrozumienie zarządzania marką, wykraczające poza praktykę w większości dzisiejszych organizacji.

arts and heritage management

Università Bocconi
Podczas 6 tygodniowego kursu identyfikowałam problemy, przed którymi stoją
obecnie instytucje kultury, nauczyłam się czym jest efektywne zarządzanie nimi
oraz jak wykorzystywać narzędzia do projektowania i wdrażania odpowiednich
działań, aby dostarczyć odwiedzającym pozytywnych doświadczeń.

CONSUMER NEUROSCIENCE & NEUROMARKETING

Copenhagen Business School

Sustainability & CSR in Scandinavia

Copenhagen Business School

Media ethics & governance

Ethical Social Media

Online kamera - proces powstawania filmu

Szkoła Filmowa WAJDA SCHOOL

Scandinavian Film and Television

University of Copenhagen

The Medieval Icelandic Sagas

University of Iceland

Crowdfunding w filmie dokumentalnym

DOC LAB POLSKA

Warsztat Wokalny: Emisja Głosu EGOsing

Rosyjska Szkoła Śpiewu

uczestnik szkoleń dla nauczycieli

NOWE HORYZONTY Edukacji Filmowej

Psychologia dizajnu

CC Uniwersytetu Jagiellońskiego

Psychologia twórczości

CC Uniwersytetu Jagiellońskiego

Psychologia poznawcza

CC Uniwersytetu Jagiellońskiego

Introduction to Psychology

Komunikacja interpesonalna

inne kursy

z obszaru strategii komunikacji, komunikacji w mediach i social mediach, public relations itp.

m.in.
biznes w Internecie - narzędzia cyfrowe w rozwoju zawodowym, content marketing,  social media w biznesie, rozwijanie biznesu dzięki mediom społecznościowym, strategia komunikacji w social media, strategia komunikacji - kształtowanie osobowości marki, public relation dla twórców,  wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji projektów kultury.

wirtualne CV oraz więcej ukończonych przeze mnie kursów znajdziesz na LinkedIn

.